• IT Services - Detachering - Recruitment
20 juni 2022 workscope-eindbaas

Het werk is altijd afwisselend en divers, maar één ding is zeker: jouw expertise draagt bij aan het leveren van support!

Je houdt je o.a. bezig met de volgende werkzaamheden:

  • Zelfstandig oplossen van IT vraagstukken telefonisch, remote, per mail of ‘on site’ op.
  • Je houdt je bezig met het aannemen, registreren en verhelpen van 1e en 2e lijns ICT vraagstukken van de eindgebruikers.
  • Als werkplekbeheerder ben je verantwoordelijk voor de bewaking van de voortgang van deze incidenten en de daarbij behorende administratie.
  • Indien nodig zet je de call door naar de juiste oplosgroep.

Functie-eisen

  • Afgeronde MBO ICT niveau 4
  • 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Ervaring met Topdesk of soortgelijk registratie programma’s
  • In het bezit van een certificaat Windows 10 en MCSA server 2012/ 2016
  • Bekend met ITIL Foundation
  • ITIL certificaat is een pre
  • MD-100 is een pre
  • Woonachtig in de randstad
  • Rijbewijs B

Bij interesse komen wij graag met je in contact om meer te kunnen vertellen. Solliciteer direct!

Reageer op deze functie

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx
Contact

Let's talk!

Neem contact met ons op voor meer informatie over een van onze diensten

Professionals

Professionals

Als je interesse hebt in een van onze vacatures of je wilt een loopbaanadvies, dan kom je in contact met ons.

Opdrachtgevers

Opdrachtgevers

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Neemt contact met ons op dan bekijken wij graag naar de mogelijkheden.

Contact