Het werk is altijd afwisselend en divers, maar één ding is zeker: jouw expertise draagt bij aan het leveren van support!
Je houdt je o.a. bezig met de volgende werkzaamheden:
- Zelfstandig oplossen van IT vraagstukken telefonisch, remote, per mail of ‘on site’ op.
- Je houdt je bezig met het aannemen, registreren en verhelpen van 1e en 2e lijns ICT vraagstukken van de eindgebruikers.
- Als werkplekbeheerder ben je verantwoordelijk voor de bewaking van de voortgang van deze incidenten en de daarbij behorende administratie.
- Indien nodig zet je de call door naar de juiste oplosgroep.
Functie-eisen
- Afgeronde MBO ICT niveau 4
- 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie
- Ervaring met Topdesk of soortgelijk registratie programma’s
- In het bezit van een certificaat Windows 10 en MCSA server 2012/ 2016
- Bekend met ITIL Foundation
- ITIL certificaat is een pre
- MD-100 is een pre
- Woonachtig in de randstad
- Rijbewijs B
Bij interesse komen wij graag met je in contact om meer te kunnen vertellen. Solliciteer direct!